Saturday, May 26, 2012

Selamat Tinggal C3


aku dapat ko secara percuma. bernasib baik masa beli broadband celcom. Alhamdulillah. masa tu memang handphone aku tengah takde, sejak dari tu 31 jan 2011 aku bersama-sama dengan ko C3, aku happy guna ko, senang nak menaip, sebab de QWERTY. kamera okey la, ko memang banyak berjasa.. banyak sangat, takde ko, takdelah aku merasa ade handphone cambest, heee.. sedihnye weiii!! da dekat setahun, sound ko da tak betul, bukan salah orang lain, aku jugak, nak dengar lagu je bukak kuat2 lupa diri. apo pon rosak, handphone ko bukan tahan macam radio key.. wawawawa.. tapi aku tak mampu nak betulkan kau.. tapi ko tetap sedia berkhidmat untuk aku, terima kasih. tapi ko da pergi. pergi untuk selamanya.  Sampai hati betul orang tu ambik kau dari atas meja aku masa aku tengah-tengah kabut tu, nak menuduh aku tak sampai hati. ingatan aku da la gila teruk, benda yang aku tak fokus untuk ingat, memang aku takkan ingat punya. Maafkan aku sebab tak jaga ko baik-baik, memang salah sendiri.. memberi peluang pada pencuri.. kucing mana taknak ikan kalau dah diberi peluang kan. aku redha je la, salah sendiri jugak... 

babai C3, terima kasih untuk selama ni~ 

1 comment:

  1. huhuh....perit ek xde henpon.henpon aina pn dh xrosak.xleh on langsung.biasela henpon murah rege 2rat je.pakai dr 2009.nk beli bru xkeje xde gaji.tgu jatuh dr langit la gamaknye.

    ReplyDelete