Saturday, February 4, 2012

2012 sudah

Assalamualaikum.. lamanya aku mengabaikan blogni. haha. pemalas betul. banyak benda dah jadi dalam kehidupan. harini pon da menginjak ke bulan Februari kan? heee. disebabkan memang dah lama tak menulis dalam ejaan penuh, aku rasa kaku dan kaget? haha. macam-macam.. aku lebih suka writing than typing. haha. nampak sangat aku memang xmahir menaip.. taklah.. aroma buku dan pen tu memang best.. hahahak.. aku jugak lebih suka baca novel dari baca di web atau e-book. kan ke bau buku baru tu sedap. hee.bau buku memang best. noktah. haha. tak payah debate. banyaknya benda nak share, semua benda tak penting . tapi nak share, tapi... tapi.. malas taip. haha.. okey2. kita update one by one.

first of all. nak introduce my shop.. online shop yang sama-sama ditubuhkan dengan my bestfriend.. sini2.
SWEET REMEDY88

ini antara koleksi terbaru dari kami, memang blogni dah lama menyepi. tapi InsyaAllah dengan sokongan pembeli, kami nak terus bertapak dan mungkin satu hari nanti ada actual shop kan? Insyaallah.
Shawl Sifon 2 Layer - Turqoise / Grey Visor - Polkadot - mix colour

Shawl Sifon 2 Layer - Black / Grey Visor - Polkadot - white black

Plaid Shawl - Purple

Plaid Shawl - Pink Peach

Pashmina - Vintage design - grey red

Inner Neck Cotton  


No comments:

Post a Comment