Friday, November 12, 2010

KENAPA BERBLOG PART 1

salam ceria..

klise rasanya tajuk ni, tapi sebagai blogger amatur...
aku patut share juga kenapa aku membuat blog nie..
even blog aku tak famous, takde follower ratus2..
aku tak kesah..
(ye,ok, tipu siket, seronok jugak kalau ramai yang membaca)
tapi aku belum ada input yang banyak.. (hehe,hampeh!)

dulu... once upon a time la.. very past, zaman muda remaja..
aku teringin nak tahu apa yang orang lain lalui dalam hidup mereka. serius,aku beminat
apa yang ingin mereka kongsi, what they think, what happen dalam hidup mereka..
(aku rasa aku banyak terpengaruh dengan cerita-cerita di T.V) haha...

zaman-zaman tu aku taktau pon blog tu apa..apetah lagi myspace,friendster dan blah blah lagi..

aku memang tak dapat recall bile aku jumpe blog.. seronok blogwalking..
reading this, that.. tapi aku silence reader je.. stalker tak berbayar...

No comments:

Post a Comment