Thursday, March 1, 2012

FanArt

Salam u'olls.. hekksss.. gediks habisan.. aku just nak share few things i make zaman muda remaja. zaman tu mana kenal blogspot, ape ntah lagi myspace. haha. ( call me lame, nerd ) i dont care.. ade ko kisah? hehhe. okie2.

korang kenal Kaoru x? pelukis kat Gempak.. antara novel grafik dia is

yang aku draw ni dari Colours or Daisuki & Helios Eclipse. hehe.. aku pun dah ingat2 lupa. dah lama beb.






drawing ni ade yang dari tahun 2005 - 2007 , masatu tengah sekolah menengah, zaman tengah rajin nak berdrawing sgale. ehhehe..

p/s : style lukisan Kaoru dah berubah kan.. i say aku lebih style die yang dulu2. jangan emo key kipas susah mati Kaoru, aku minat die jugak, cume aku nak cakap style die dah berubah. hehe. and Kaoru pun dah makin comel sekarang, rambut pendek. cute gile. hehe

No comments:

Post a Comment